هشتاد درصد مردم تالش دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند
هشتاد درصد مردم تالش دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند
در شهرستان تالش ۹۸درصد دانش آموزان بین ۱۲تا ۱۸سال واکسینه شدند که بیشترین استقبال از واکسن در بخش کرگانرود با۹۰درصد از جمعیت دانش آموزی و در بخش اسالم با ۶۳درصد دریافت واکسن دانش آموزی با کمترین استقبال از واکسیناسیون آن بخش است .

    به گزارش خبرنگار کادوس نیوز :فرماندار شهرستان تالش روز دوشنبه در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش گفت : از ۱۷۲هزار نفر جمعیت هدف بالای ۱۲سال هشتاد درصد نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند .

محمد حسین شاه کوئی ادامه داد : در شهرستان تالش به ۱۹۴هزارو ۵۳۷نفر واکسن تزریق شده که از این تعداد ۱۳۷هزارو ۵۸۶نفرواکسن نوبت اول و ۵۶هزارو ۸۹۹نفر هردو دٰز واکسن خود را دریافت نمودند.

وی افزود: در شهرستان تالش ۹۸درصد دانش آموزان بین ۱۲تا ۱۸سال واکسینه شدند که بیشترین استقبال از واکسن در بخش کرگانرود با۹۰درصد از جمعیت دانش آموزی و در بخش اسالم با ۶۳درصد دریافت واکسن دانش آموزی با کمترین استقبال از واکسیناسیون آن بخش است .

فرماندار تالش گفت: در امر بازگشایی مدارس نیازمند مشارکت جدی مدیران مدارس در تشویق دانش آموزان به واکسیناسیون هستیم .

وی با اشاره به جدی گرفتن رضایت مردم و امنیت پایدار افزود : باید اعتماد بین مردم و مسئولین را بالابرد تا مردم نسبت به حاکمیت و دولت و نظام علاقمند شده و ابراز وفاداری کنند واصل رضایتمندی مردم از ابتدای انقلاب تا به امروز بوده و ادامه داشته است .

فرماندار تالش با اشاره به وضعیت زرد هواشناسی برای منطقه و بارش های خوب در منطقه برای روز های چهارشنبه و پنج شنبه این هفته از مدیران دستگاههای خدماتی درخواست کرد تا آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران را داشته باشند.

شاه کوئی در ادامه به آغاز هفته وحدت اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰ برنامه در مساجد و ادارات شهرستان در این هفته اجرا خواهدشد و در بخشهای مختلف با آذین بندی میادین و خیابانهای اصلی از فردا به استقبال هفته وحدت خواهیم رفت.

وی برنامه های اجرایی این هفته را اجرای مراسم در مسجداهل سنت فاروق اعظم اسالم و مسجد جامع شهرستان تالش و مسجد جوکندان ، برنامه میزخدمت در مسجد محمدیه اهل سنت ،غباروبی مزار شهدا و حضور در نماز جمعه و اجرای برنامه های فرهنگی برشمرد .

شاه کوئی گفت: دستور العمل برنامه های اجرایی ۱۳ آبان تهیه شده و درصورت مهیا بودن شرایط در یکی از میادین شهر برگزار میشود .

فرماندار تالش عنوان کرد : زنگ استکبارستیزی در یکی از مدارس شهرستان ، برگزاری یادواره شهدای دانش اموز، دیدار با خانواده های معزز شهدا و نشست‌های بصیرت افزایی ،تبیین استکبارستیزانی مانند شهید حججی و سردار حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از دیگر برنامه های اجرایی در این روز بزرگ است .

  • نویسنده : سارا استوار
  • منبع خبر : کادوس نیوز