فرماندار تالش: سیاه نمایی علیه اقدامات دولت در زمینه کرونا بی انصافی است!
فرماندار تالش: سیاه نمایی علیه اقدامات دولت در زمینه کرونا بی انصافی است!

سید عیسی مهدوی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تالش گفت: دولت به محض شیوع ویروس کرونا از تمام توان خود برای مهار آن استفاده کرد و در تجهیز بیمارستان جدید تالش نیز که امروز به نحو احسن خدمات رسانی می کند، گام مهمی برداشت.

 فرماندار تالش با انتقاد از هجمه ها علیه اقدامات دولت در زمینه مقابله با ویروس کرونا، این انتقادات را دور از انصاف دانسته و گفت: به محض شیوع این ویروس دولت تمام توان خود را برای مهار آن بکار بسته است.

مهدوی همچنین گفته: بیش از 190 کشور با ویروس کرونا درگیر هستند که اقدامات مشابه ای را انجام داده اند، اما وضعیت کشور ما بهتر از سایر کشورهاست.

او افزود: متاسفانه برخی‌ها همه خدمات دولت در بحث مقابله با ویروس کرونا را به شدت تخریب و سیاه‌نمایی می‌کنند و این دور از انصاف است.
سید عیسی مهدوی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تالش اظهار کرد: دولت به محض شیوع ویروس کرونا از تمام توان خود برای مهار آن استفاده کرد و در تجهیز بیمارستان جدید تالش نیز که امروز به نحو احسن خدمات رسانی می کند، گام مهمی برداشت.

وی افزود: بیمارستان جدید تالش به زودی با تامین چند نوع دستگاه و تجهیزات مرتبط پزشکی به بهره برداری کامل خواهد رسید و توجه و تلاش دولت تدبیر و امید و مسئولان کشوری، استانی و محلی در تقویت سیستم درمانی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در شهرستان تالش با ایجاد گروه خیران و همکاری و همراهی بازاریان، مسئولان بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران اقدامات مثمر ثمری در مقابله با کرونا انجام شده است و تلاش ها نباید کمرنگ تلقی شود.

فرماندار تالش گفت: بیش از ۱۹۰ کشور درگیر بیماری کرونا هستند و همه در مقابله با آن، شبیه هم عمل می کنند و در کشورمان با همراهی و همدلی مردم گرانقدر، بهتر از سایر کشورها شاهد مقابله با کرونا هستیم.

بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی جدید این شهرستان در ۲۴ اسفند ماه با اختصاص اعتبار توسط معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه دایر شده و بیمارستان قبلی تالش همچنان برای پذیرش و درمان بیماران فعال است.