صنایع چوب اسالم به صورت موقت تعطیل می شود!
صنایع چوب اسالم به صورت موقت تعطیل می شود!

مشکلات وحدهای صنعتی و فراورده های چوبی در تالش و اسالم همچنان ادامه دارد.

به دنبال کاهش فعالیت دوباره کارخانه چوب اسالم و بلاتکلیفی کارگران، روزدوشنبه 16 تیرماه کمیسیون کارگری شهرستان تالش به منظور بررسی مشکلات کارگران چوب اسالم تشکیل جلسه داد.

به گزارش کادوس گیلان به نقل از ایلنا، منابع کارگری کارخانه چوب اسالم اعلام کردند: با مصوبه کمیسیون کارگری شهرستان تالش در استان گیلان این واحد تولیدی موقتا تعطیل و تمامی کارگران برای دریافت مقرری به صندوق بیمه بیکاری معرفی می‌شوند.

به گفته کارگران این واحد در جلسه امروز  ۱۶ تیر ماه  که با حضور برخی مسئولان شهرستانی برگزار شد، اعضای کمیسیون کارگری به منظور بررسی مشکلات کارخانه چوب اسالم و کارگران تصمیم گرفتند که مصوبات مربوط به کارگران را در روزهای آینده به اجرا بگذارند.

طبق اظهارات کارگران؛ ازجمله این مصوبات این است که کارگران چوب اسالم به جز تعداد کمی تا مشخص شدن وضعیت کارخانه به صورت موقت از خدمات بیمه بیکاری استفاده کنند.

آنها گفتند: از مجموع ۷۰ کارگر این کارخانه، ۴۰ نفر برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی می‌شوند و سایر کارگران برای انجام بازسازی کارخانه همچنان باقی می‌مانند.

این منابع کارگری تاکید کردند: قرار شده بعد از اتمام بازسازی کارخانه چوب اسالم جدا از کارگران بیکار شده، حدود ۶۰ کارگر جدید نیز جذب این کارخانه شوند.