شهردار ماسال: انتصاب پورحضرت منشاء وحدت بوده است
شهردار ماسال: انتصاب پورحضرت منشاء وحدت بوده است

در حاشیه سفر دکتر ارسلان زارع به شهرستان ماسال مهندس کاتوزی از استاندار گیلان خواست به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشد.

مهندس محمد کاتوزی ضمن تبریک به جهت حسن انتصاب فرماندار جوان ماسال، از استاندار گیلان خواست به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشد.

صبح امروز و به مناسبت هفته دولت استاندار گیلان در آیین افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصادی به شهرستان ماسال سفر کرد.

به گزارش کادوس، یکی از این موارد بهره برداری از پروژه سنگ فرش خیابان فلسطین ماسال توسط شهرداری و شورای شهر بود.

در حاشیه این افتتاح، شهردار ماسال خطاب به استاندار گیلان گفت: انتصاب مهندس پورحضرت به عنوان فرماندار ماسال منشأ خیر و وحدت برای شهرستان بوده است و بنده از این بابت به شما تبریک می گویم.

کاتوزی افزود: پروژه های قابل بهره برداری مجموعه شهرداری ماسال در هفته دولت سال جاری، شامل آسفالت معابر به میزان 30 میلیارد ریال و سنگ فرش، فضا سازی و هدایت آبهای سطحی خیابان فلسطین مجموعا به میزان 5 میلیارد ریال بوده است.

سنگ فرش خیابان فلسطین ماسال

وی همچنین در ادامه از استاندار گیلان خواست با توجه به شناخت و علاقه ای که به این شهرستان با جاذبه های طبیعی بکر دارد نگاه ویژه ای به آن داشته باشد و از سایر مدیران استانی نیز بخواهد بیش از پیش به آن بپردازند.

لازم به ذکر است، پروژه سنگ فرش خیابان فلسطین ماسال پروژه ای شبیه به پیاده روی فرهنگی شهرداری رشت بوده که در مقیاس کوچکتر و در یکی از خیابانهای بخش مرکزی شهر ماسال به اجرا در آمده است.

 

  • نویسنده : میلاد علیزاده