شهرداری ماسال هویت از دست رفته اش را احیاء کرد!
شهرداری ماسال هویت از دست رفته اش را احیاء کرد!

نتایج این روزهای تیم فوتبال شهرداری ماسال نشان می دهد آنها دوران فاجعه بار یک دهه اخیر خود را پشت سر گذاشته اند.

نتایج این روزهای تیم فوتبال شهرداری ماسال نشان می دهد آنها دوران فاجعه بار یک دهه اخیر خود را پشت سر گذاشته اند.

در شرایطی که باشگاه شهرداری ماسال، یکی از باسابقه ترین باشگاه های گیلان، نزدیک به یک دهه اوضاع اسفناکی را پشت سر گذاشته بود، با این حال اما این روزها با همه ی سختی ها و تنگناهای مالی خود، روزهای خوشی را سپری می کند.
این تیم، تقریبا تمامی یک دهه اخیر را با وجود صرف هزینه های سنگین و جذب مربیان و بازیکنان غیربومی، همواره با استرس برای بقا و فرار از سقوط سپری کرده و حتی سرانجام نیز همین اتفاق افتاد و شهرداری به دسته پایین تر سقوط کرد!

درنهایت این تعدادی از جوانان و پیشکسوتان فوتبال ماسال بودند که با هزینه خود این تیم را احیاء و با تلاش فروان و در یک شگفتی تیم را بار دیگر به لیگ برتر فوتبال بازگرداندند.

باشگاه فوتبال شهرداری ماسال سالها محل درگیریهای جناحی و سیاسی بین افراد و گروه های مختلف در این شهرستان بوده اما با این حال در مقطع فعلی سایه سیاست از این باشگاه دور مانده است.

حالا اما شهرداری ماسال دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکرده؛ هیات مدیره ای که جز تمرکز بر امور باشگاه افکار دیگری در سر نداشته، استفاده از دو فوتبالیست پیشکسوت – میثم احمدی و مهدی شیری در کادر مربیگری و همچنین استفاده کامل از بازیکنان بومی در ترکیب تیم، رکورد جالب توجه 11 بازی بدون شکست در بازیهای لیگ برتر گیلان را کسب کرده که در نوع خودش بی نظیر بوده است.
شهرداری این روزها برای هر تیمی رقیب خطرناکی است، نتایج درخشان این تیم مقابل تیمهای بالای جدولی گواه این ادعاست؛ نتایجی که آنها را در رتبه سوم جدول گیلان قرار داده است.

اگر چه کادر مدیریتی، کادر مربی گری و بازیکنان نقش عمده ای در این موفقیت داشته اند اما با این حال از یک نکته نیز نمی شود به راحتی عبور کرد، اینکه برای نخستین بار باشگاه شهرداری سایه سنگین سیاست را بر روی خود نمی بیند؛ رفتار حرفه ای شهردار و شورای شهر در این زمینه جالب توجه بوده است، آنها در مسائل باشگاه کوچکترین دخالتی نداشته و کلیه امور را به مجموعه هیات مدیره سپرده اند.

همه ی این موضوعات نشان می دهد شهرداری ماسال توانسته گام مهمی در بازسازی هویت و تاریخ خود بردارد و به کابوسی که طی یک دهه اخیر با آن رو به رو بوده پایان دهد؛ اتفاقی که باید دید آیا ادامه دار خواهد بود یا آنکه به نحوی دیگر رقم خواهد خورد!؟