رئیس میراث فرهنگی ماسال: گواهینامه ملی چوب تراشی شالما، اتفاق مهمی برای شهرستان خواهد بود
رئیس میراث فرهنگی ماسال: گواهینامه ملی چوب تراشی شالما، اتفاق مهمی برای شهرستان خواهد بود

دکتر مجید کوهی گفت: صبح امروز در وزارتخانه میراث فرهنگی کشور اتفاق بزرگی برای شهرستان ماسال رقم خورد و زحمات چهار ساله مسئولان به بار نشست.

دکتر مجید کوهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: صبح امروز در وزارتخانه میراث فرهنگی کشور اتفاق بزرگی برای شهرستان ماسال رقم خورد و زحمات چهار ساله مسئولان به بار نشست.

کوهی افزود:  در طی سالهای گذشته با همکاری مسئولان، تولیدات صنایع دستی روستای شالما در فهرست آثار ملی ثبت شده بود و صبح امروز این روستا رسما گواهینامه ملی چوب تراشی را نیز دریافت کرد.

وی در رابطه با فواید این گواهینامه برای روستای شالما گفت: دریافت چنین گواهینامه هایی موجب تخصیص اعتبارات ویژه به جهت حمایت از فعالان صنعت مذکور خواهد شد و می تواند نقش اساسی در ایجاد اشتغال روستا ایفا نماید.

مجید کوهی ابراز امیدواری کرد، این طرح بخشی از منویات مقام معظم رهبری را به اجرا در آورده و همگام با سال جهش تولید بر تولیدات محصولات این روستا بی افزاید.

رئیس میراث فرهنگی ماسال در پایان گفت:  در راه کسب چنین گواهینامه ای؛ نماینده شهرستان، فرماندار و سازمان میراث فرهنگی زحمات فراوانی کشیدند که از تک تک آنها سپاسگزارم و امیدوارم با همراهی انان شاهد افزایش چنین موفقیتهایی برای شهرستان باشیم.