تعداد بستری بیماران کرونایی ماسال به بالای ۲۰ نفر رسید
تعداد بستری بیماران کرونایی ماسال به بالای ۲۰ نفر رسید

تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان ماسال همچنان سیر صعودی داشته و اینبار بر خلاف دفعات گذشته تست نوجوانان و جوانان پر مدعا و بی اعتقاد به کرونا نیز به این ویروس گرفتار شده اند.

به گزارش کادوس تعداد بیماران بستری شده در بخش کرونای بیمارستان رسالت ماسال، امروز به بالای ۲۰ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان همچنان سیر صعودی داشته و اینبار بر خلاف دفعات گذشته تست نوجوانان و جوانان پر مدعا و بی اعتقاد به کرونا نیز به این ویروس گرفتار شده اند.

این تعداد از بستری و افرادی که لحظه به لحظه به تعداشان افزوده می شود مرحله تازه ای از روند بیماری کرونا از ورود آن به شهرستان رقم زده و مسئولیت هر شخصی در هر لباسی است که دست کم در طی روزهای پیش رو پروتکلها را به صورت کامل رعایت نماید.

با شیب فعلی کرونا به زودی تخت خالی برای بیماران کرونایی در شهرستان ماسال وجود نخواهد داشت و این زنگ خطری بزرگ برای آنهایی است که هنوز ماسک نمی پوشند و کرونا را به سخره می گیرند.

همچنین علی رغم ممنوعیت اعلام آمار افراد فوت شده بدست رسانه ها، گفته می شود طی چند روز گذشته ۵ تن از شهروندان به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند.
کادر درمان شهرستان ماسال همراه با کادر پزشکی در سراسر کشور روزهای سخت و پر استرسی را سپری می کند و سیر صعودی بیماری و عدم رعایت پروتکلها بر روند ناامیدی آنها می افزاید.