بزرگترین پروژه گاز رسانی گیلان در تالش اجرا خواهد شد
بزرگترین پروژه گاز رسانی گیلان در تالش اجرا خواهد شد
فرماندار تالش در جلسه بررسی پروژه های گاز رسانی به روستاههای ییلاقی این شهرستان از اجرای بزرگترین پروژه گاز رسانی گیلان در تالش خبر داد .

فرماندار تالش در جلسه بررسی پروژه های گاز رسانی به روستاههای ییلاقی این شهرستان که با محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در محل فرمانداری تالش برگزار شد از اجرای بزرگترین پروژه گاز رسانی گیلان در تالش خبر داد .

سید عیسی مهدوی آغاز بزرگترین پروژه گاز رسانی تاریخ گیلان در تالش مربوط به گاز رسانی خوشه مریان اظهار کرد و گفت : با اتمام این پروژه ۲۸ روستای تالش از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه میزان برخورداری تالش از نعمت گاز حدود ۹۱ درصد است، افزود : با اتمام این پروژه از آمار به حدود ۹۷ افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است، گفت:تاکنون بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این اعتبار جهت تجهیز کارگاه و اقدامات اولیه تخصیص یافته است.

مهدوی با تاکید بر اینکه با اجرای این پروژه سه_هزار خانوار تالشی از نعمت گاز برخورد خواهند شد،بیان داشت : برای اجرای این پروژه نیازمند ۱۸۷ کیلومتر لوله گذاری و ۴۶کیلومتر خط تغذیه هستیم.