بخشدار مرکزی ماسال: دست چند دلال را از بخشداری کوتاه کردم
بخشدار مرکزی ماسال: دست چند دلال را از بخشداری کوتاه کردم

بخشدار مرکزی ماسال می گوید دست چند دلال را از بخشداری کوتاه کرده و اکنون آنها به دنبال فرصتی برای انتقام هستند.

به گزارش کادوس گیلان، فرزاد امدادی بخشدار مرکزی ماسال در واکنش به انتقادات در خصوص وعده های روی زمین مانده اش گفت: تا روز آخر به اجرای این وعده ها پایبند بوده اما مشکلات اداری سایر سازمانها مانع از تحقق کامل آنها شده است.

وی در خصوص علت نیمه کاره مانده طرح ایجاد بازارچه چهارراه جهاد توضیح داد: تمام کارهای مربوط به بخشداری پیگیری و انجام شده و حتی بودجه برآوردی ۸۰ میلیون تومانی اجرای آن نیز تامین و همین حالا در حساب دهیاری ها وجود دارد.

این طرح به دلیل هم مسیری نهری کوچک واقع در محل اجرای پروژه و شکایت شخص حقیقی فردی در این خصوص برای سازمان آب منطقه ای معلق مانده و این موضوع از حیطه اختیارات بخشداری خارج بوده و تنها چاره ما انتظار برای تعیین تکلیف آن است.

اما در خصوص طره هایی همچون بازاچه صنایع دستی شالما و پارکهای جنگلی تاسکوه و گنذر تمام استعلامات و مجوزهای شهرستانی صورت گرفته و نامه نگاری های آن به اداره منابع طبیعی ارسال شده اما متاسفانه علی رغم پیگیری ها هیچ گونه پاسخی را تا این لحظه از این سازمان دریافت نکرده ایم!

بخشدار مرکزی ماسال همچنین در خصوص تخلف دهیاری ها نیز گفت: دردو سال اخیر در یکی از روستاها ۲۴ تخلف ساخت و ساز صورت گرفته، علاوه بر این روستا حدود ۴۰ پرونده تخلف دیگر نیز از سایر روستاها برای بررسی به مراجع زیربط ارسال شده است.

بخشدار مرکزی ماسال می گوید خودش را یک شهروند ماسالی می داند و نسبت به این شهرستان تعلق خاطر زیادی داشته و از این پس نیز خواهد داشت.

تا کنون برخی از آنها منجر به جریمه شده اند و برای ۴ مورد نیز حکم تخریب صادر شده است که البته حق اعتراض سه ماهه برای مالکان وجود دارد و باید منتظر اجرای احکام نهایی باشیم.
در هر صورت بخشداری قدرت اجرای احکام را نداشته و تصمیم گیری و اجرا در چنین پرونده هایی با قوه قضاییه خواهد بود.

امدادی در ادامه با اشاره به انتقادها از هزینه به جهت نصب دوربینهای مداربسته در ورودی روستاها نیز افزود: در این مورد هیچ گونه فشاری روی دهیاری ها برای خرید از پیمانکار خاص نبوده و سه شرکت پیمانکار معرفی شده که از قضا دو شرکت بومی اند.

در خصوص ارائه گزارش مالی در خصوص طرح دریافت عوارض و ساماندهی زباله ییلاقات ماسال نیز درست در میانه راه طرح موقتی که پیشتر وجود داشت ملغی شد و قرارداد با اداره منابع طبیعی گیلان منعقد شد.

این موضوع سبب شد تمام حساب کتابها به استان تحویل داده شد و سندی به دست من نرسید تا بتوانم گزارش مالی در این خصوص ارائه کنم.
بخشدار مرکزی ماسال در ادامه حر و حدیثهای چند روز اخیر را حاصل جوسازی برخی افراد دانست و گفت: از روزی که آمدم دست ۴،۵ دلال را از بخشداری قطع کردم و حالا همانها قصد دارند تا حواشی را برای من ایجاد نمایند.

اگر مشکلی وجود داشت چرا در دوسال گذشته چنین حرف و حدیثهایی نبود و حالا که موقع رفتن بنده از شهرستان است چنین مواردی مطرح می شوند!؟ از ابتدا می دانستم که روزی می رسد که چوب کوتاه کردن دست دلالان از بخشداری را بخورم، اما با علم به این موضوع به اهدافم پایبند بودم و حالا هم پشیمان نیستم.

امدادی در پایان افزود: من خود را غریبه و غیربومی نمی دانم و پیش از سمت بخشداری، در گیله سرای ماسال سکونت داشتم؛ پس از پایان خدمت نیز در اینجا سکونت خواهم داشت و شهروند ماسال خواهم بود.
اگر از اینجا رفتم بازهم باید در چشم مردمان همین منطقه نگاه کنم و با همین مردم زندگی کنم، به وعده های خود پایبندم و تا آخرین لحظه بر آنها پایبند خواهم بود.