تصمیم فرماندار ماسال برای تعطیلی کسب های غیر ضروری وتو شد!
تصمیم فرماندار ماسال برای تعطیلی کسب های غیر ضروری وتو شد!

مصوبه فرماندار ماسال مبنی بر تعطیلی کسب و کارهای غیر ضروری با مخالفت سایر بخشها اجرایی نشد.

دو روز پس از تصمیم فرماندار ماسال مبنی بر تعطیلی کسب و کارهای غیر ضروری در این شهرستان، بخشی از محدودیت های مشاغل دیگر نیز برداشته شد!

به گزارش کادوس،در شرایطی که فرماندار شهرستان ماسال در جلسه روز شنبه تعطیلی کلیه کسب و کارهای غیرضروری را مصوب کرده بود، با این احال اما این تصمیم با مخالف برخی دیگر از مسئولین به اجرا در نیامد.

با صحبتهای روز گذشته رئیس جمهور و صلب اختیار کامل استانداران و فرمانداران در رابطه با تصمیم گیریهای مستقل در استانها و شهرستانها، عملا همان محدودیتهای نصف و نیمه گذشته نیز یکی پس از دیگری به روال عادی برگشته و دیگر خبری از اعمال محدودیت ها نخواهد بود.

این موضوع سبب شده، بسیاری از فعالان اجتماعی و شهروندان نطقه بیش از پیش نگران آینده این شهرستان باشند، آنها می گویند با توجه به امکانات محدود بیمارستان شهر، هیچ راهی به جز اعمال محدودیتهای سفت و سخت در پیش نیست اما با این حال بر خلاف مسئولان محلی، تصمیمات رئیس جمهور این خطر را متوجه مردم شهرستان خواهد کرد.

آنطور که گفته می شود کلیه اصناف به صورت تدریجی به حالت اولیه خود باز خواهند گشت و محدودیتها برداشته خواهند شد.

شهرستان ماسال تا کنون چند مورد مرگ بر اثر ویروس کرونا را شاهد بوده و تعدادی از افرداد نیز هم اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنند، پزشکان این شهرستان می گویند اگر محدودیتها حاصل نشود، ممکن است نزدیک به 60 درصد مردم به این ویروس آلوده شوند.

از سوی دیگر، خیابانهای بسیار شلوغ این شهرستان هم مسئولان و هم سایر مردم را لرزانده و همه ی آنها روزهای پراضطرابی را سپری می کنند.