فرماندار ماسال به کدام مدیران این شهرستان اخطار داد!؟
فرماندار ماسال به کدام مدیران این شهرستان اخطار داد!؟

جعفر صفری در زمان سرپرستی خود لیست بلندبالایی از مدیران کمکار تهیه کرده بود که گفته می شود تعدادشان به ۱۱ نفر می رسید.

از برگزاری کلاسهای خصوصی کارمند در ساعات اداری تا خوردن صبحانه مدیر به بهانه جلسه کاری؛ صبر فرماندار ماسال از چه سرآمده است؟

وحید پورحضرت درجلسه شورای اداری صبح امروز به مدیران کمکار هشدار داد و گفت “در همین جا به برخی مدیران و کارکنان که در اداره حضور ندارشته و در ارائه خدمات اهمال کاری می کنن(کارت زرد می دهم.)”

اما ریشه این نارضایتی نماینده عالی دولت، قصه ای دور و دراز دارد، پورحضرت در طول این چند ماه به صورت مداوم از ادارت مختلف بازدید به عمل آورده، چه خودش و چه معاون و یا سایر عوامل فرمانداری؛ این موضوع به همراه گزارشاتی که مردم به او رسانده اند، چهره واقعی مدیران را برای او به درستی ترسیم کرده است.

چندی پیش حرف و حدیثهای مختلفی در خصوص کمکاری برخی مدیران و یا کارمندان در ادارات به گوش می رسید؛ برگزاری کلاس خصوصی یک مربی در ساعت اداری، عدم حضور به موقع کارمندان آن اداره، حضور در بنگاه معاملات املاک در ساعت کاری، خوردن صبحانه دیرهنگام و بستن درب به روی ارباب رجوع به بهانه جلسه کاری، عدم تعهد به مسئولیت پیش از ساعت اتمام قانونی کاری و مواردی از این دست بخشی از گلایه های مردم بود که به دست رسانه ها و حتی فرماندار و معاون رسیده اند.

پیش از پورحضرت، معاون او، جعفر صفری نیز در زمان سرپرستی خود لیستی بلندبالا از مدیران کمکار تهیه کرده بود که گفته می شود تعدادشان به 11 نفر می رسید، اما تغییرات مدیریتی فرصت برخورد با آنها را به او نداد.

اکنون اما اوضاع کاملا متفاوت است، چه وحید پور حضرت به عنوان نماینده عالی دولت، نماینده مجلس به عنوان ناظر و چه جعفر صفری به عنوان معاون فرماندار باتفاق هم عقیده اند، اینکه به اندازه کافی به مدیران کمکار فرصت داده شده و بعید است در آینده با چنین افرادی مماشات صورت گیرد.

  • نویسنده : میلاد علیزاده