نگاهی به حواشی جلسه شورای اداری ماسال/ از آستین کوتاه شهردار تا کنایه ریز پورحضرت و صفری به یکدیگر!
نگاهی به حواشی جلسه شورای اداری ماسال/ از آستین کوتاه شهردار تا کنایه ریز پورحضرت و صفری به یکدیگر!

جلسه شورای اداری هفته گذشته ماسال با حواشی همراه بود که عمده ان به تغییر در سطح معاونت فرمانداری مربوط می شد.

جعفر صفری می گوید با نیت دیگری به فرمانداری ماسال آمده بود و توقعش بیش از این بود؛ پورحضرت اما می گوید انتصاب فرمانداران تصمیمی است که در کمیته انتصابات گرفته می شود.


– کنایه صفری و پاسخ پورحضرت
جعفر صفری معاون پیشین فرمانداری ماسال که سال گذشته و با نیت جانشینی محمدجواد عامر سرپرستی فرمانداری این شهرستان را پذیرفته بود، از ناراحتی خود در برابر رفتار مسئولان استانی در بحث تغییر و تحولات پرده برداشت و گفت: توقع من بیش از اینها بود، اما دیشب زنگ زدند و گفتند تکلیف هست، باید بروی.
گفتم چشم، من سرباز هستم. وظیفه ماست که بپذیریم به عنوان سرباز، به عنوان کارشناس، به عنوان معاون هر جا که صلاح دانستند کار کنیم.
توقع من بالاتر از اینها بود، با نیت دیگری آمده بودم( سرپرستی فرمانداری ماسال را قبول کرده بودم) اما گفتم چشم.از همه طلب حلالیت دارم ، امیدوارم که آقای شکوری در پست جدید خود موفق و سربلند باشند.

– محمدکاتوزی به صفری؛ باید حلالیت بطلبی!
در ادامه شهردار ماسال که (علی رغم تذکر فرماندار) بار دیگر با لباسهای آستین کوتاه در جلسه شورای اداری ظاهر شده بود با خنده به صفری گفت: شما یک حلالیت به بنده بدهکاردید، یک (کنایه) آستین کوتاه (پوشیدن) به ما زده اید!

– پاسخ زیرپوستی فرماندار به صحبتهای صفری
فرماندارماسال نیز اما اظهارات صفری را بی پاسخ نگذاشت و در ادامه جلسه بدون اشاره به صحبتهای صفری، تصمیم گیری در خصوص انتصاب فرمانداران را حاصل یک رویداد طولانی در وزارت کشور و تصمیمی از سوی کمیته انتصابات استان دانست.
او به این موضوع اشاره کرد که اگر به اکنون در شهرستان ماسال و به عنوان فرماندار حضور دارد به واسطه ماموریتی بوده که از مدیران بالادستی به او ابلاغ شده است.

-هشدار به مدیران غیرپاسخگو و اخطار به جهت عدم شرکت در نماز جمعه
پورحضرت در ادامه به مدیران شهرستان تاخت و به آنان هشدار داد که اگر مدیر اداره ای نمی تواند در خارج از ساعت کار اداری به عنوان یک دستگاه خدمت رسان یا اجرایی پاسخ تلفن مردم را بدهد، امکان ادامه خدمتش وجود نخواهد داشت.

او همچنین با انتقاد از عدم شرکت برخی مسئولان در نماز های جمعه گفت: ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان از مسئولان گلایه مندند، ماها به عنوان متولیان حاکمیت، دولت و نظام در این مهم شرکت نکنیم نمی توانیم از مردم انتظار داشته باشیم. بعید است و به دور از شآن یک مدیر انقلاب اسلامی است که در نماز جمعه حضور نداشته باشد.

– چنگیز شکوری: نیامدم جای پورحضرت را بگیرم!

معاون تازه وارد شهرستا ماسال در بخشی از صحبتهایش برای رسیدن پورحضرت به مراتب عالی تر مدیریتی آرزو کرد که در این بین برخی به شوخی به او گفتند که می خواهی راه را برای فرماندار شدن خود فراهم کنی!؟
شکوری در پاسخ و با خنده گفت: زمانی جای ایشان را خواهم گرفت که او به جایگاه بالاتری از مدیریت برسد!

  • نویسنده : میلاد علیزاده