حسن محمدیاری: حضور اثربخش مردم تحریمها را کم رنگ کرده است
حسن محمدیاری: حضور اثربخش مردم تحریمها را کم رنگ کرده است

نماینده مردم تالش می گوید باید از ظرفیت جوانان در راستای جهش تولید در گیلان استفاده بهینه شود.

منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال می گوید: تحقق جهش تولید علاوه بر همکاری مردم، نیازمند اتاق فکر در ابعاد مختلف و از همه مهم‌تر تلاش مضاعف متولیان امر است.

وی با بیان اینکه به‌صورت شایسته از وجود نخبگان و جوانان در عرصه تولید استفاده‌نشده، افزود: اگر در حوزه‌های تخصصی و تولید از متخصصان امر به‌ویژه جوانان مستعد و توانمند بیشتر استفاده شود، این اعتماد یقیناً اثربخش خواهد بود و زمان تحقق جهش تولید نیز کوتاه‌تر می‌شود.

به گزارش کادوس، وی افزود: تمامی پتانسیل‌ها و بستر لازم برای جهش در همه ابعاد ازجمله تولید و اقتصاد وجود دارد و با کوشش مضاعف همه‌جانبه می‌توان رونق اقتصادی را شاهد بود.

نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دستیابی و تحقق جهش تولید را ممکن دانست و گفت: به نظر می‌رسد مجلس یازدهم بتواند با شناخت دقیق‌تر مشکلات و ارائه راهکاری مناسب در جهت اصلاح قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن راه مناسبی را در اختیار مجریان برای تحقق شعار سال قرار بدهد.

حسن محمد یاری گفت: حضور اثربخش مردم درصحنه‌های مختلف، تحریم‌ها را کمرنگ کرده است.

او همچنین از بکارگیری تمام تلاش خود در جهت اصلاح قوانین حوزه تولید و فراهم شدن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که با اعتقاد او  یک امر ضروری است، خبر داده است.

نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و بی‌نظیر گیلان خاطرنشان کرد: گیلان استانی سرسبز، مستعد و دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد است اما در نرخ اشتغال، رونق تولید و بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران کمی عقب‌مانده که نیازمند توجه بیش‌ازپیش در حوزه رونق تولید با جهش مضاعف است.

محمدیاری جهش تولید را در استمرار رونق تولید دانست و گفت: در حوزه رونق تولید هنوز به نقطه ایده آل نرسیده‌ایم و باید امسال تلاشمان را برای تحقق جهش تولید مضاعف کنیم.

  • منبع خبر : فارس