جزئیات سفر نوروزی به گیلان شنبه اعلام خواهد شد
جزئیات سفر نوروزی به گیلان شنبه اعلام خواهد شد

شنبه در خصوص جزئیات سفر نوروزی به گیلان تصمیم گیری خواهد شد/ محدودیتها فیزیکی نخواهد بود/ هتل ها با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توانند پذیرش داشته باشند.

شنبه در خصوص جزئیات سفر نوروزی به گیلان تصمیم گیری خواهد شد/ محدودیتها فیزیکی نخواهد بود/ هتل ها با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توانند پذیرش داشته باشند.اختصاصی کادوس گیلان – یک مسئول ارشد استانی در رابطه با شرایط و نحوه سفر نوروزی به گیلان می گوید:” تصمیم نهایی در این خصوص روز شنبه گرفته خواهد شد.”

وی در پاسخ به اینکه آیا در ایام نوروز، محدودیتهایی برای سفر به گیلان وجود خواهد داشت یا خیر گفت: چندی پیش، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های منع تردد خودرو‌های غیربومی را در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، فارس، هرمزگان، بوشهر، اصفهان و خراسان رضوی اعلام کرده اما ممکن است در جلسه روز شنبه، ساز و کار و یا تغییری در محدودیتها حاصل شود.

این مقام مسئول همچنین در خصوص نحوه جلوگیری از ورود مسافران به گیلان نیز می گوید: محدودیتها فیزیکی نخواهند بود و افراد نقض کننده محدودیتها با جریمه مواجه خواهند شد.

او در ادامه و در خصوص نحوه رزرو هتل ها و مهمانپذیران نیز یادآورد شد که این مراکز با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توانند پذیرش خود را انجام دهند.