محمود شکری: متاسفانه در انتخابات تالش شاهد تخلفات آشکار بودیم!
محمود شکری: متاسفانه در انتخابات تالش شاهد تخلفات آشکار بودیم!

نماینده مردم تالش از پیگیری قانونی تخلفات انجام شده در مراجع قانونی خبر داد.

محمود شکری نماینده فعلی تالش گفته در انتخابات تالش تخلفات آشکاری شکل گرفته که از طریق مراجع قانونی آنها را پیگیری خواهد کرد.

او به هوادارانش اطمینان داده که همچون همیشه پاسدار حقوق آنها باشد؛ اتفاقی که شاید اشاره ای باشد به اتفاقات دور نخست انتخابات نهم مجلس تالش که در اتفاقی تاریخی احسن اله رادمهر از دور رقابت خارج شد و محمود شکری جای او را گرفت.

در ادامه بیانیه محمود شکری را خواهید دید:

بسمه‌تعالی

و اصبر و ما صبرک الا بالله و لا تحزن علیهم و لا تک فی ضیق مما یمکرون(النحل، آیه 127)

مردم فهیم و قدرشناس شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال

حضور ارزشمند شما در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ باعزت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

از تک‌تک شما مردم عزیز سپاسگزارم و از خدای بزرگ برای همه شما طلب صحت و سلامتی دارم.

همچنین از همه رسانه‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی که زمینه‌های حضور مردم در انتخابات را فراهم کردند تشکر و قدردانی کرده و به همه آن‌ها خداقوت می‌گویم.

و در نهایت از فعالان ستاد انتخاباتی اینجانب به خصوص از جوانان، بزرگان، ریش‌سفیدان و زنان و مردانی که در روستاها و شهرها شبانه‌روز تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

مردم عزیز تالش! تک‌تک آرای شما امانتی در دست برگزارکنندگان انتخابات و به تعبیر رهبر معظم انقلاب آرای شما به معنای واقعی کلمه حقّ‌النّاس است و رعایت این حق واجب شرعی است.

متاسفم که بگویم در جریان انتخابات شاهد تخلفات آشکار از جمله خرید و فروش رای در سطح حوزه انتخابیه بودیم که انتخابات را به کام مردم تلخ کرد.

به شما اطمینان می‌دهم مانند همیشه امانت‌دار و پاسدار حقوق شما باشم و ان‌شاءالله از طریق مراجع قانونی پیگیر احقاق حقوق مردم تالش خواهم بود.

محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی

لازم به ذکر است حسن محمدیاری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس تالش اکثریت آرا را کسب کرده اما هنوز تایید رسمی آن از سوی شورای نگهبان اعلام نشده است.