شهردار ماسال: وقت آن رسیده علایم یک شهر توریستی در نواحی شهری ماسال نمایان شوند
شهردار ماسال: وقت آن رسیده علایم یک شهر توریستی در نواحی شهری ماسال نمایان شوند

شهردار ماسال می گوید پروژه سنگ فرش خیابان زاهدان با چشم اندازی رو به آینده شهرستان عملیاتی شده و مردم در آینده به تبعات مثبت آن پی خواهند برد.

مهندس محمد کاتوزی می گوید ایجاد سنگ فرش به دلیل مجاورت خیابان با پاساژ متعلق به او نبوده و این کار را با صورتجلسه کسبه حاضر در این خیابان انجام داده است.

شهردار ماسال در این رابطه گفت: انتقاداتی به بنده وارد می شود که ایجاد پیاده رو مشابه پیاده روی فرهنگی شهر رشت که در خیابان ماسال انجام شده، به دلیل مجاورت با پاساژ چندیدن میلیاری من بوده است!

اما باید بگویم این کار با هماهنگی کسبه این خیابان و تهیه صورتجلسه آنان انجام شده و هدف آن است که کاری ماندگار در راستای زیبایی شهر ماسال انجام شود.

کاتوزی افزود: احساس می کنم مردم با پایان پروژه شاهد زیبایی این منطقه خواهند بود و به نظرم طی سالهای آینده می توان قضاوت بهتری در خصوص ایجاد چنین پروژه هایی در شهر توریستی همچون ماسال داشت.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا پس از تکمیل و پایان این پروژه، پروژه ایجاد سنگفرش بازارچه سنتی 15 خرداد آغاز شود و شاهد دومین منطقه تجاری سنگ فرش شده باشیم.
این منطقه می تواند به عنوان یک بازارچه سنتی و کلاسیک، نظر گردشگران و مسافران را به خود جلب نماید و به یک منطقه ویژه در شهرستان تبدیل شده و تبعات اقتصادی مثبتی برای شهروندان ایجاد نماید.

شهردار ماسال یادآور شد: ماسال شهر توریستی است و باید به تدریج نشانه های شهر توریستی در نواحی شهری آن پدید آیند و علاوه بر جاذبه های خدادادی که در ییلاقات ماسال وجود دارد، جاذبه های دیگری را در نواحی مرکزی و شهری پدید آوریم.