مدیر عامل جدید شرکت سهامی جنگل شفارود در اولین روز کاری خود با حضور در محل فرمانداری با محمود قاسمی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

طی حکمی از سوی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مجید صفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت جنگل شفارود منصوب و مشغول به کار شد.

به گزارش کادوس به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، روز شنبه یازدهم بهمن ماه مدیر عامل جدید شرکت سهامی جنگل شفارود در اولین روز کاری خود با حضور در محل فرمانداری با محمود قاسمی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

محمود قاسمی در این دیدار ضمن تبریک به مجید صفاری مدیر عامل جدید شرکت جنگل شفارود و بررسی مسائل و مشکلات مربوط به این شرکت، خواستار توجه به حقوق قشر کارگری این مجموعه شد.

شرکت سهامی جنگل شفارود در شهرستان رضوانشهر و در مجاورت شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا) قرار دارد.

این مجموعه عظیم یکی از بزرگترین شرکت های کشور در زمینه جنگل است که در سال ۱۳۵۲ تأسیس شده است و هم اینک به عنوان مهمترین حافظ عرصه های جنگلی در شهرستان های غرب استان گیلان فعالیت دارد.

۱۳۵ هزار هکتار از جنگل های استان گیلان در مناطق رضوانشهر، تالش، ماسال و سایر نقاط تحت حوزه عملیاتی شرکت سهامی جنگل شفارود واقع شده که از این میزان، ۱۲۵ هزار هکتار در مناطق ارتفاعی و حدود ۱۰ هزار هکتار جلگه ای می باشد.

پیش از این امیرحسین زندی عهده دار این مسئولیت در این شرکت بود.