صحبتهای جنجالی امام جمعه ماسال در خصوص مجلس یازدهم!
صحبتهای جنجالی امام جمعه ماسال در خصوص مجلس یازدهم!

امام جمعه ماسال در انتقادی بی سابقه از نمایندگان مجلس نسبت به دریافت خودروی اقساطی و اختصاص سهیمه واکسن آنفولانزا واکنش نشان داد.

برای متاع دنیا، خودتان را نفروشید/ انقلاب نکردیم که هر امکاناتی می آید اول برای خودمان برداریم و بعد برای دیگران/ چطور با 11 میلیون تومان 8 میلیون برای خودرو و ودیعه دویست میلیون تومانی قسط می دهید!؟ شفاف بگویید حقوقتان چقدر است!؟ 1500 واکس کرونا را با حساب چه کسی اول برای خودتان برداشتید؟ / از قوه قضایه بابت رای طبری انتقادم دارم!


حجت الاسلام موسوی امام جمعه ماسال در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن انتقاد از رفتار نمایندگان مجلس در خصوص نحوه توزیع امکانت کشور گفت: رهبر انقلاب یک مدال به سینه نمایندگان مجلس یازدهم چسباند و فرمود این مجلس، مجلسی انقلابی و حزب الهی است. یک مدالی رهبری به شما داده، حیف است برای متاع دنیا خودتان را نفروشید!

در شرایطی یک پراید خریدن برای خانواده ها تبدیل به افسانه و آرزو شده، چه کسی اجازه داده مجلس فلان تعداد ماشین از دم قسط بگیرد و بعد می گویند ما داریم ماهی 8 میلیون تومان قسطش را می دهیم!

مگر شما نمی گفتید ما ماهی 11 میلیون حقوق می گیریم!؟ 8 میلیون آن را اینجا می دهید برای قسط؟ 200 میلیون تومان هم که ودیعه گرفتید و باید قسط آن را هم بدهید! چقدر باقی می ماند که قرار است با آن زندگی کنید!؟ شفاف کنید برای مردم!

رهبری فریاد زدند که تکلیف حقوق های نجومی را مشخص کنید، یک عده احساسانی شدند و وزرا اعلام کردند که از فردا در سایتها می زنیم تا مردم (میزان دریافتی ) هر کس را ببینند؛ پس چه شد؟  تکلیف املاک نجومی و حقوق های نجومی چه شد؟ تکلیف ایننها را روشن کنید.

در شرایط سخت تحریمی که امروزه واکسن آنفولانزا پیدا نمی شود و خود وزیر هم مصاحبه می کنید که بر طبق پروتکلها اولویت واکسن برای اقشار آسیب پذیر و قشرهای پرخطر نظیر افراد با بیماری های زمینه ای، افراد مسن، خانهای باردار و … است؛ مجلس انقلابی می آیی و اول بسم الله 1500 تا از این واکسنها را برای خود بر می داری!؟ به حساب کی؟
چون شما دم در نشستید و هر چه که از آن ورودی می آید اول باید برای شما باشد!؟
نگذارید این مدال افتخاری که مقام رهبری به شما داده از شما گرفته شود، ما باید در سختیها خودتان را نشان دهید. نماینده ای که معترض است که می گوید که من دناپلاس نمی خواهم و ماشین شاسی بلند می خواهم باید بگویم شما برای گرفتن رای هم شاسی بلند می خواستی؟
برای یک نماینده عیب نیست؟ ما انقلاب کردیم که اینچنین باشد!؟ خداوند بر بزرگان و مسئولان فرض کرده ، کسانی که دایه رهبری و گرفتن مسئولیت دارند باید سطح زندگی خودشان را هم سطح با اقشار مستضعف و متوسط جامعه نمایند. ما هر چه امکانات در کشور هست را اول برای خودمان(برمیداریم) و بعدا برای دیگری؟

چه کسی این حرف را زده؟ ما برای این انقلاب کرده بودیم؟ ما انقلاب کرده بودیم که یک طبری دزد و جانی بیاید بیفتد بر گردن این مملکت و این بیت المال؛ علی رغم همه ی احترامی که برای زحمات قوه قضاییه قائل هستم به عنوان یک طلبه نسبت به رای صادر شده برای او اعتراض دارم.

  • نویسنده : میلادعلیزاده