شهردار ماسال: امسال از پذیرش مسافران معذوریم!
شهردار ماسال: امسال از پذیرش مسافران معذوریم!

شهردار ماسال از بسته شدن ورودی مراکز تفریحی شهر ماسال در ایام نوروز و به دلیل ویروس کرونا خبر داد.

مهندس کاتوزی می گوید امسال به جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ورودی تفرجگاهای این شهر به روی مسافران بسته خواهد بود.

شهردار ماسال در این رابطه گفت: به دلیل حفظ سلامت شهروندان، در تعطیلات نوروز از پذیرش مسافران و گردشگران معذوریم و تا اطلاع ثانوی از برپایی چادر و اطراق در پارک‌ها و فضای سبز شهری جلوگیری می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد که تعطیلی پارک‌ها در روز سیزده بدر ادامه خواهد داشت و اجازه ورود به آنها داده نمی‌شود.

شهردار ماسال همچنین، افزود: شهرداری بازار هفتگی ماسال را تعطیل کرده و ورودی پارک ساحلی، کمپ مسافرتی و جاده ورودی به منطقه گردشگری بام سبز را مسدود کرده و حضور در آن‌ها ممنوع است.

کاتوزی افزود: شهرداری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در یک‌ماه گذشته، معابر، اماکن عمومی و حمل و نقل شهری را مداوم ضدعفونی می‌کند و این اقدامات تا کنترل شیوع بیماری تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری این شهر به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در جهت پیشگیری از شیوع کرونا و مراقبت از شهروندان در مقابل ابتلا به این ویروس، در سطح شهر اقدام به نصب بنر کرده و در تلویزیون شهری پیام‌های پیشگیرانه بهداشتی را نمایش می‌دهد و از مردم انتظار می‌رود، رعایت این توصیه‌ها را جدی بگیرند.

شهردار ماسال عنوان کرد: کلیه مراحل کفن و دفن اجساد افراد مشکوک به بیماری کرونا به صورت کاملاً شرعی و بهداشتی توسط شهرداری با همکاری سپاه و با نظارت کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماسال انجام می‌شود.

کاتوزی یادآور شد: مدیریت شهری ماسال برای حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری خود، تعدادی ماسک و دستکش یکبار مصرف تهیه و در اختیار آنها قرار داده است.

وی تاکید کرد: شهروندان خطر شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند، در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضروری در سطح این شهر خودداری کنند، تا هر سریع‌تر زنجیره شیوع این بیماری قطع شود.

 

  • منبع خبر : ایمنا