سه تن از کارمندان شرکت توزیع برق گیلان بر اثر کرونا جان باختند
سه تن از کارمندان شرکت توزیع برق گیلان بر اثر کرونا جان باختند

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از کاهش یک سومی نیروهای اداری این شرکت در ایام مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از ابتلای سه نیروی شرکت توزیع برق گیلان به ویروس کرونا و در نهایت فوت آنها خبر داد.

اسماعیل هنرمند همچنین می گوید در راستای حفاظت از کارمندان این شرکت در مقابل ویروس کرونا، تنها یک سوم پرسنل در محل کار حاضر می شوند.
وی در ادامه به فوت سه نیروی خدمتگزار شرکت توزیع برق گیلان بر اثر بیماری کرونا اشاره کرده گفت: برای خانواده این عزیزان آرزوی صبر داریم و به روح پاک این نیروهای پرتلاش صنعت برق سلام و درود می‌فرستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان به تشریح مشکلاتی که برف بهمن ماه سال گذشته به شبکه توزیع برق وارد کرد، پرداخت و گفت: در بارش شدید برف اخیر، ۶۳ میلیارد تومان به کل شبکه استان گیلان خسارت وارد شد.

او با بیان اینکه برف سال گذشته، به بسیاری از زیرساخت‌های شرکت توزیع آسیب وارد کرد و قطعی گسترده‌ای را در سطح استان به وجود آورد، خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکلات برف اخیر، ۴۰۰ اکیپ در سطح استان فعالیت کردند و خاموشی‌ها پایان پیدا کرد.

هنرمند با تاکید بر اینکه از جمله دلایل اصلی مشکلات برق ناشی از برف اخیر، فرسودگی، قدمت و عدم توانایی شبکه به علت مشکلات زیرساختی توزیع برق استان بود، گفت: در سال جاری با استفاده از کابل‌های خودنگهدار در تلاش هستیم که از بحران‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان، ۱۹ هزار کیلومتر شبکه در بخش فشار ضعیف دارد، تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، مناطق بحران دیده برف اخیر در گیلان برای بازسازی در اولویت قرار دارند.

وی به اقدامات شرکت توزیع برق گیلان در بحران کرونا اشاره و تصریح کرد: این شرکت دربخش حفاظت از پرسنل، اقدام به ضدعفونی کردن ادارات و کاهش پرسنل به یک سوم کرده است.

هنرمند با بیان اینکه همه تلاش برای مواجه کمتر ارباب رجوع با نیروهای شرکت برق را در دستور کار قرار داده‌ایم، اذعان کرد: همه مامورین قرائت ما تا ۱۵ فروردین به درب منازل مراجعه نمی‌کنند و مشترکین نیز تا پایان اردیبهشت ماه، می‌توانند قبوض خود را پرداخت نکنند.

  • منبع خبر : شبستان