روزانه بیش از 70 بیمار کرونایی در بیمارستانهای گیلانی بستری می شوند
روزانه بیش از 70 بیمار کرونایی در بیمارستانهای گیلانی بستری می شوند

بیمارستانهای گیلان بار دیگر با افزایش مراجعه کنندگان برای بستری بیماری کرونا مواجه شده اند.

دکتر آبتین حیدرزاده گفت : متاسفانه علیرغم هشدارهای مکرر و فراوانی که از رسانه های مختلف به مردم گیلان داده می شود روند ابتلا به بیماری کرونا آرام آرام رو به افزایش است و ممکن است گیلان بار دیگر در این زمینه رکورد دار شود.

وی تصریح کرد: آمار مبتلایان به کرونا به هیچ وجه کاهش پیدا نکرده و روزانه حدود 70 بیماری کرونایی وارد بیمارستان های استان می شوند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود : تعداد بیماران کرونایی بستری شده  در استان  بیش از یک ماه گذشته است و امکان دارد گیلان دوباره رکورد دار شود.
دکتر آبتین حیدرزاده تاکید کرد: من از همه مردم استان خواهش می کنم به طور جدی فاصله اجتماعی رعایت بکنند، از برگزاری مراسم، تجمعات، عروسی ها، عزاداری ها خوداری کنند ، مهمانی نروند ، کنار ساحل و پاساژ جمع نشوند ، فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند و از ماسک استفاده کنند.
وی افزود : متاسفانه امروز در یکی دو تا از شهرستان ها دیدیم که مراسم عروسی با تعداد زیاد جمعیت برگزار شد که البته همکاران ما حضور پیدا کردند و خواهش کردند که فورا نسبت به اتمام مراسم اقدام کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان خاطر نشان کرد : البته ما هنوز برخورد قهری و شدید نکردیم ولی خواهش ما این است که مردم نروند به آن سمت که خدایی نکرده مجددا استان با شرایط بدتری روبرو شود.

  • منبع خبر : صدا و سیما