دو نماینده رد صلاحیت شده گیلان چه کسانی هستند؟
دو نماینده رد صلاحیت شده گیلان چه کسانی هستند؟

یک نماینده مجلس رشت به همراه نماینده فعلی فومن در لیست داوطلبین تایید نشده انتخابات قرار گرفتند. عصر امروز سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات مجلس گیلان خبر رد صلاحیت دو نماینده فعلی گیلان را تایید کرد. احمد قنبریان البته نامی از دو نماینده رد صلاحیت شده گیلان نبرده و صرفا به کلیات آن شاره کرد، […]

یک نماینده مجلس رشت به همراه نماینده فعلی فومن در لیست داوطلبین تایید نشده انتخابات قرار گرفتند.

عصر امروز سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات مجلس گیلان خبر رد صلاحیت دو نماینده فعلی گیلان را تایید کرد. احمد قنبریان البته نامی از دو نماینده رد صلاحیت شده گیلان نبرده و صرفا به کلیات آن شاره کرد، با این حال اما در خبرگزاری های کشوری نام این دو نماینده آمده است.

اما حالا خبرها نشان می دهد حجت الاسلام مهدی افتخاری و غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی دو نماینده فعلی مجلس گیلان داوطلبانی هستند که صلاحیت آنها در این مرحله از انتخابات تایید نشده است.

در دور گذشته انتخابات نیز شرایط برای جعفرزاده به همین منوال پیش رفت اما او در نهایت به رقابیت انتخاباتی باز گشت، اما اینکه آیا او اینبار می تواند چنین بازگشتی داشته باشد باید به انتظار نشست!

از آنسو رد صلاحیت سید مهدی افتخاری شوک بزرگی به انتخابات فومن و شفت وارد کرده و عملا رقابت در این شهرستان را بین دو چهره مطرح ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است که نتایج نهایی تایید صلاحیتها 22 بهمن ماه اعلام خواهد شد.