دمای هوای گیلان افزایش پیدا خواهد کرد
دمای هوای گیلان افزایش پیدا خواهد کرد

کارشناس هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دمای هوا طی فردا خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود و فردا آسمان صاف تا نیمه ابری با احتمال مه صبحگاهی است. به گزارش کادوس مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی منطقه، اظهار کرد: […]

کارشناس هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دمای هوا طی فردا خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود و فردا آسمان صاف تا نیمه ابری با احتمال مه صبحگاهی است.

به گزارش کادوس مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی منطقه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دیلمان و جیرنده با دو درجه سانتی گراد زیر صفر و آستانه اشرفیه با ۱۲ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بودند.

وی بیشینه دمای رشت را هفت درجه سانتی گراد و کمینه دما را ۱۱ درجه سانتی گراد دانست و افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته در همه ایستگاه های هواشناسی استان گزارش بارش داشتیم.

سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات طی مدت مذکور، تصریح کرد: ملکوت املش ۱۰ سانتیمتر، بره سر رودبار چهار سانتیمتر و دیلمان سیاهکل سه سانتیمتر برف داشت.

غلامی با بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته ۴۷ میلی متر باران در بندرانزلی بارید، گفت: رضوانشهر با بارش ۳۹ میلی متری مواجه بود. در حال حاضر آسمان استان غالبا ابری تا نیمه ابری و مه آلود است و بارش های پراکنده داریم.

وی از یخبندان در ارتفاعات طی امروز و فردا خبر داد و خاطرنشان کرد: از اواخر وقت امروز به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود و فردا آسمان صاف تا نیمه ابری با احتمال مه صبحگاهی است.

این کارشناس هواشناسی گیلان همچنین از افزایش نسبی دمای هوا طی فردا خبر داد و گفت: از اواخر وقت فردا احتمال وزش باد جنوبی در ارتفاعات وجود دارد.

غلامی با بیان اینکه سه شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری با احتمال مه است، عنوان کرد: افزایش ابر در برخی ساعات و وزش باد جنوبی در ارتفاعات پیش بینی می شود و بارش قابل توجه نداریم.