حامد عبدالهی قرض دادن پول به شهردار رشت را موضوعی عادی دانست
حامد عبدالهی قرض دادن پول به شهردار رشت را موضوعی عادی دانست

حامد عبدالهی می گوید دادن ۹۰۰ میلیون از سوی او به شهردار رشت در تضاد با قانون نبوده است.

عضو شورای شهر رشت می گوید قرض دادن پول به شهردار منع قانونی نداشته و عضو دیگر شورا نیز پس از استفاده از تالار او هزینه ای پرداخت نکرده است.

این واکنش از سوی حامد عبدالهی در پاسخ به ادعای بهراد ذاکری در خصوص پرداخت 900 میلیون تومان از سوی او به شهردار رشت و به دلیل تهیه مسکن صورت گرفته است.
به گزارش کادوس در حاشیه جلسه سوال از شهردار رشت توسط شورای این شهر ،حامد عبدالهی به عنوان موافق حرفهای شهردار رشت گفت: بحث سوال و پاسخ حق مسلم شورا است.

از ابتدای شورا این اختلاف نظر در مورد شهردار وجود داشت که خدا مادر آقای علوی را بیامورزد که در دو سال اول نگذاشت اختلافات زیاد شود و سال سوم نیز به همین گونه بود  اما در سال چهارم از همان روز اول با نفاق و نحوه چیدمان در هیات رییسه کاملا مشخص بود که طرح سوال از اول کار مطرح خواهد شد.

وی یادآور شد: به طور مثال آقای عاقل منش از نظارت بر سازمان فرهنگی ورزشی حذف می شود و تنها بانوی شورا نیز در کمیسیون فرهنگی استفاده نشده و این همه به ریاست آقای رمضانپور برمی‎گردد!

عبدالهی در مورد پرداخت حدود ۹۰۰ میلیون تومان به شهردار رشت نیز گفت: هیچ کجای قانون عنوان نشده است که عضو شورا نمی‌تواند به شهردارقرض بدهد آقای جذب یک همایش در تالار بنده گرفته و تا الان یک ریال هم پرداخت نکرده ایا این هم تعارض منافع است ؟